Ten moment, kiedy cały dzień zasuwałeś, a wieczorem okazuje się, że niemal nic nie zrobiłeś…
29 listopada 2017
Jak nie dać się zagonić do pracy w nadgodzinach pomimo jęczenia szefa? 8 metod, które zawsze działają
11 grudnia 2017

Chcesz iść na siłownię, ale wiecznie coś Ci przeszkadza? Dowiedz się jak temu zaradzić

Dom, praca, zakupy, dom, sen. Tak wygląda typowy dzień większości Polaków. Niektórym udaje się upchnąć tutaj jeszcze jakieś drobne rzeczy dla siebie. A jeszcze mniej licznym – trening na siłowni. Taki trening, z dojazdem, z przebraniem się, z ćwiczeniami, z prysznicem i ponownym ubraniem się (i malowaniem w przypadku kobiet oraz układaniem włosów), zajmuje około 2 godzin. Jak więc w napiętym życiu masz sprawić, abyś miał te 2 godziny w ciągu dnia, które poświęcisz na swój trening?

Większość osób, żyjące w trybie dom, praca, zakupy, dom, sen budzi się rano i już jest zmęczone dniem jaki dopiero co się zaczyna. Skoro od rana jest jak jest, to jak jeszcze wysupłać siłę na to, żeby zebrać rzeczy na siłownię, znaleźć na nią czas i energię do samych ćwiczeń? Takie dylematy od samego rana oznaczają problem. I to wcale nie mały. Gdybyś wiedział jak dobrze zarządzać sobą w czasie, to takich problemów byś uniknął.

Wiedząc gdzie ucieka Ci czas, możesz sprawić, że przestanie się tak dziać. Na przykład praca, żeby nie zajmowała więcej niż „regulaminowe” 8 godzin. Albo żebyś nie marnował czasu w domu na rzeczy, na które nie powinieneś go tracić. Jak choćby nadmierne, bezsensowne oglądanie telewizji, z której nie masz żadnego pożytku. Albo przeglądanie stron internetowych, które też Ci nic nie dają.

Wiesz jak dzieci bogatych ludzi wykorzystują głównie telewizję i internet? Do poszukiwania wiedzy, informacji i znajdowania rozwiązań ich problemów. Lub marzeń. Nie mówię, że trzeba się odciąć od telewizji całkowicie, podobnie jak od internetu. Chodzi o to, żeby używać tych mediów mądrze, z pożytkiem i nie więcej czasu niż sobie na to założysz. Bo media te zarabiają na Tobie wtedy, kiedy wykorzystujesz swój czas na ich oglądanie. Więc robią co się da, żeby Twoją uwagę przyciągnąć i trzymać maksymalnie długo. I już się nie martwią o Twoją korzyść.

I właśnie dzięki odpowiedniej wiedzy i technikom jesteś w stanie zyskać nawet 2 godziny dziennie. To mniej więcej tyle, ile potrzebujesz na swoją codzienną dawkę ćwiczeń na siłowni. Dodatkowe 2 godziny w ciągu dnia, to tak, jakby doba miała 26 godzin. Brzmi kusząco, nieprawdaż?

Odpowiednią wiedzę do ujarzmienia swojego czasu możesz też znaleźć w poradniku który napisałem. Możesz go znaleźć jak wejdziesz >> tutaj <<. Jest on zupełnie darmowy i dostępny od zaraz. Ściągnij, wypróbuj, ciesz się z zysku czasowego.

Musisz nauczyć się diagnozować gdzie Ci czas ucieka. Jak już będziesz to umiał zrobić to będziesz w połowie drogi do tego, żeby zyskać nawet 2 godziny dziennie. Drugą połowę sukcesu osiągniesz wtedy, kiedy poza diagnozowaniem nauczysz się jeszcze technik, które pozwolą Ci ten czas odzyskać. Bo sama wiedza gdzie Ci ucieka to połowa sukcesu, ale druga połowa to wiedza, techniki oraz umiejętności jego odzyskania.

To jest tylko tyle i zarazem aż tyle. Wiedza i umiejętności to potęga, która może zapewnić Ci czas na to wszystko co chcesz. Włączając czas na trening na siłowni, na spining albo na basen. Już sam wybierzesz na co ten czas spożytkujesz.

Pamiętaj, że wszyscy ludzie mają do dyspozycji tyle samo czasu. I większość ludzi boryka się z tym samym problemem. Z problemem braku czasu na to co chcą, a czasem na to co potrzebują. Na przykład na to, żeby spokojnie iść na siłownię i zadbać o siebie. Dlatego tak ważnym jest, żeby umiejętnie ten czas wykorzystać. Nic nie marnować, tracić ani przepuszczać. W tym wszystkim pomoże Ci odpowiednia wiedza i techniki. A umiejętności przypieczętują Twoje dokonania i będziesz umiał sprawić, żeby Twoja doba była taka, jakby miała 26 godzin. Dodatkowo pomoc w tym uzyskasz z mojego raportu, który możesz pobrać zupełnie za darmo, już chwilę po tym jak wejdziesz na >> tą stronę <<.

Książę czy żebrak, biskup czy giermek. Wszyscy mają 24 godziny w ciągu dnia. Ale to od Ciebie, Twojego stanu wiedzy i umiejętności zależy czy ten czas wykorzystasz efektywnie i znajdziesz się w grupie ludzi, którzy mają czas na wszystko co chcą i potrzebują. Choćby na siłownię i zadbanie o siebie. Zdecyduj sam, do której grupy chcesz należeć.

Jedną z rzeczy jakie możesz zrobić, aby to osiągnąć, to już dziś postanowić (i trwać w tym postanowieniu), że nie będziesz siedzieć w pracy w nadgodzinach. Nie jest to łatwe, ale znając odpowiednie zasady, nie jest też trudne. Opiszę to w osobnym poście. Ale na pierwszy rzut możesz sobie zrobić to postanowienie. I robić co umiesz na ten moment, żeby tak się działo. Na przykład wtedy kiedy chcesz iść na siłownię, od samego rana mówisz wszystkim, że o 16 (lub innej godzinie, o której kończysz) musisz koniecznie dziś wyjść. W 99% przypadków ludzie to uszanują.

Aby się już teraz zbliżyć do tego, możesz zrobić jedną banalnie prostą rzecz. Możesz przejść na >> tą stronę << skąd pobierzesz sobie darmowy raport PDF pod tytułem „Bądź bardziej produktywnym i zmotywuj się do pracy w 15 sekund„. Dowiesz się z niego jak w ciągu 15 sekund sprawić, że będzie Ci łatwiej zmotywować się choćby do tego, żeby iść na siłownię pomimo całego dnia w pracy, obowiązkach domowych i zmęczeniu. A to wszystko zupełnie za darmo.

Rafał Kozłowski
Możesz więcej!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *